Žiema įpusėjo kai sniego pusnys jau iki kelių ir šaltis nurausvino žandukus. Vaikai šiandien susipažino ir atsakė į klausimą iš kur atsiranda sniegas? Atliko meninę veiklą piešdami sniego paveikslą, atliko bandymą su ledukais ir druska, stebėjo kaip tirpsta ledas.

Grupės „Pelėdžiukai“ vaikučiai pasinėrė į aktyvią kūrybinę, eksperimentinę, patyriminę veiklą: patys kūrė žiemos paveikslą, gėrėjosi netikėtais vaizdais užšaldžius lede gamtinę medžiagą, uogas, pastebėjo, kad ledas kaip ir sniegas greitai tirpsta aukštoje temperatūroje. Liniuote matavo sniego tirpimo greitį inde, spalvino sniegą, lauke vaizdavo senį besmegenį kitaip, darė sniego angelus, statė pilis, džiaugėsi bendra kūrybine veikla.

Grupės „Viščiukai“ vaikučiai su mokytoja kartu susikaupę atrandam baltą žiemą. Susipažįstam, eksperimentuojam  ir žaidžiam su sniegu.

Grupes „Varliukai“ vaikai stebėjo lede užšaldytus žaisliukus, ledą dažė įvairiausiomis spalvomis, bandydami išgelbėti iš ledo gniaužtų žaisliuką. Supratome, ledui gauti reikia šalčio, o ištirpti reikia šilumos.

Grupės „Gandriukai“ vaikučiai bandė atsakyti į klausimą: ar sniegas yra sunkus, pasverdami jį. Mergaitės bandė „lakuoti“ ledinių rankų nagus. Grupėje statė besmegenius, sniego pilis, gamino ledus.

Grupės „Drugeliai“ vaikučiai eksperimentavo su ledu. Sušalusius ledo kubelius skaičiavo, lygino, kuris didesnis, ant jų liejo spalvas, aiškinosi ledo savybes.

Grupės  „Saulutės“ vaikučiai šiandien tyrinėjo sniego savybes, aktyviai žaidė su sniegu – ,,plaukė“ sniego baseine, statė kalnelius, pilstė sniegelį.

Grupės „Boružės“ vaikučiai su mokytoja Lina tyrinėjo sniego bei ledo savybes. Pradžioje vaikai klausėsi mokytojos sekamos K. Kubilinsko eiliuotos pasakos „Ledinukas“, taip pat peržiūrėjo iliustruota video versija. Po to STEAM veikla persikėlė prie šviesos stalo, kurios metu vaikai statė ledo rūmus, tyrinėjo sniegą, ledą, per padidinimo stiklą stebėjo kiek nešvarumų yra sniege. Stebėdami sužinojo, kodėl negalima valgyti sniego, laižyti ledo .Paskui panaudojant pipetes piešė ant sniego, puošė „Ledo rūmus“. Tirpdė sniegą tarp delnų, liejo spalvas, vaikams tai suteikė daug teigiamų emocijų

Grupės „Kiškučiai“ STEAM veikla ,,Sniego paslaptys“, kurios tikslas – plėsti vaikų žinias apie sniegą, jo savybes (minkštas, baltas, šaltas). STEAM veiklos metu ugdytiniai lavino smulkiąją motoriką, jusles, spalvų pažinimą

Grupės „Nykštukai“ vaikučiai tyrinėjo ledą, barstė ant jo druską, stebėjo kaip tirpsta, dažė ledo gabaliukus su dažais. Lauke piešė su dažais ant sniego

Grupės „Ežiukai“ veiklos su sniegu. Piešimas su ledu, piešimas ant sniego, sniego tyrinėjimai.