Pasipuošę raidžių karūnomis, grupės „Giliukai“ vaikai, dalyvavo „Raidelių dienoje“, kurioje grupavo, rūšiavo, dėliojo žodelius. Raidelių pažinimą gilino ir aktyvių žaidimų pagalba. Mažieji lavino pastabumą, vikrumą ieškodami pasislėpusių raidelių lobių dėžutėje. Vyresnieji vaikai pagal paveikslėlius , arba auklėtojos parašytus žodžius dėliojo raides ,kiti  jas dekoravo, klijavo, spalvino. Vaikai buvo susidomėję įvairiomis veiklomis, per kurias geriau įsiminė raides, taip vaikams buvo smagu bendrauti, bendradarbiauti bei įdomiau mokytis raidžių pažinimo.

Grupės „Nykštukai“ ryto rato metu vaikai ieškojo ir rodė savo vardo raideles, jas apvedžiojo su pirštuku, veiklos metu tokias pat raideles puošė, klijavo lipdukus, dėjo blizgučių, štampavo.

Grupės „Varliukai” STEAM metodika, gamino savo grupės pavadinimą, rungėsi tarpusavyje kas greičiau sudės grupės pavadinimą.

Grupės „Viščiukai“ vaikai rytą pradėjo nuo abėcėlės dainelės. Išgirdome kiek daug yra raidelių mūsų abėcėlėje, tada į rankas čiupome po teptuką ir meniškai papuošėme abėcėlės plakatą.

„Raidelių“ dieną grupės „Saulutės“ vaikai bandė kopijuoti, rašyti savo vardo raideles, jas skaičiavo, piešė.

Grupės „Pelėdžiukai“ vaikučių pažintis su raidėmis per STEAM. Vaikai išsirinko savo vardo pirmąją raidę, apvedžiojo, spalvino, skaičiavo, grupavo, atliko tyrimą ir aiškinosi, kokia raide prasidedančių vardų grupėje yra daugiausiai, o kokių tik po vieną. Beveik visi vaikai pažįsta ir suranda savo vardo pirmąją raidę, daugelis sieja ją su garsu.

Grupės „Naminukai“ vaikai ryto rato metu aptarė visas raideles, tuomet iš savo kūno jas formavo, o ugdomosios veiklos metu papuošė paukštelius spalvotu raidžių rūbu.

Grupės  „Gandriukai“ vaikučiai „rengė“  raideles įvairiomis priemonėmis: vijo siūlus, piešė guašu, lipdė plastilinu, klijavo medines kaladėles ir kai papuošė, jos pabėgo…

Grupės „Paukščiukai“ ir jų spalvotų raidelių šalis

Grupės „Boružės“ vaikai susipažino su raidėmis, bandė jas įsiminti per žaidimą, kūrybinę veiklą.

Grupės „Žirniukai“ vaikai šiandien draugavo su raidelėmis. Suipažino su raidėmis, mokėsi jas rasti savo varduose.