Viena iš svarbiausių mūsų darželio krypčių – saugaus eismo ugdymas. Žaisdami, vaidindami, kurdami vaikai plėtoja savo žinias ir įgūdžius apie saugų eismą ir nuolat įgyja vis daugiau patirties. Žaidybinių situacijų metu vaikai susipažįsta su įvairaus dydžio spalvotomis mašinėlėmis, šviesoforo paskirtimi įtvirtindami sąvokas didelis-mažas, vienas ir daug, mokosi kelintinio ir kiekybinio skaičiavimo, vartoja sąvokas žodyno turtinimui. Žaisdami ugdytiniai ne tik patiria judėjimo džiaugsmą, bet ir mokosi tarpusavio bendravimo ir bendradarbiavimo, bei pagarbos vieni kitiems.
Grupės „Pelėdžiukai” vaikučiai klausėsi policijos bičiulio Amsiaus patarimų, kaip saugiai elgtis gatvėje, žaisdami, kurdami, improvizuodami įtvirtino saugaus eismo įgūdžius. Vaikučiai žaisdami, kurdami, improvizuodami įtvirtino saugaus eismo įgūdžius.
Grupės „Paukščiukai“ ugdytiniai žaisdami, aktyviai judėdami įtvirtino žinias apie saugų elgesį gatvėje, ugdė loginį mąstymą, prisiminė šviesoforo spalvas, statė įvairius statinius transporto priemonėms judėti.
Grupės ,,Ežiukai‘‘ vaikai kartu su mokytojomis vartė knygeles apie saugų eismą, stebėjo iliustracijas ir aptarė pagrindinius kelio ženklus. Jie sužinojo, ką reiškia pėsčiųjų perėja, šviesoforas, „Stop“ ženklas ir kaip šiuos ženklus atpažinti realybėje. Naudodami kaladėles, lipnią juostą ir kitus statybinius elementus, vaikai kūrė „mažus miestelius“, kuriuose buvo keliukai ir pėsčiųjų perėjos, maži žmogiukai ir gyvūnai. Patys dėliojo saugaus eismo dėliones ir kūrė savo ženklus.
Nors ,,Viščiukai” grupės vaikučiai dar maži, bet jau žino kas yra šviesoforas, pėsčiųjų perėja, kam jie reikalingi. Tad lavino pirštukus aplikuodami šviesoforo spalvas, mašinos dalis. Žiūrėjo filmukus su Kake Make kaip reikėtų elgtis gatvėje.
Grupės „Naminukai” vaikai kartu su mokytoja Airida saugaus eismo savaitės veiklų metu, mokė savo draugą robotuką Sraigių ir patys įtvirtino žinias, kaip eiti taisyklingai per pėsčiųjų perėją, kaip elgtis gatvėje. Kartu su draugu įtvirtino šviesoforo spalvas. Kai pasakydavo šviesoforo spalvą – roboto ausys šviesdavo tokia pat spalva ir priminė taisykles, ką ir kokia spalva reiškia.
Grupės „Varliukai” vaikai su mokytoja Airida, aplikavo šviesoforus, įtvirtino spalvas ir prisiminė ką reikia daryti, kai dega raudona, geltona ir žalia spalvos. Vaikai kalbėjosi, susipažino su kelio ženklais, kai kuriuos gerai įvardijo. Moka atskirti draudžiamus ženklus. Vėliau spalvino greitosios medicinos pagalbos mašiną.
Grupės „Saulutės” vaikai piešė, žaidė, modeliavimas situacijas, konstravimo, statė saugaus eismo tema.
Grupės „Boružės“ vaikai su mokytoja Lina paminėjo „Saugaus eismo žaidimų dienelę“. Vyko pokalbiai, diskusijos, vaidybiniai žaidimai, buvo atliekami kūrybiniai darbai, vaikai inscenizavo automobilių eismą, praktiškai taikė grupėje įgytas žinias.
Grupės „Drugeliai“ vaikai susipažino su pagrindiniais saugaus eismo ženklais, stebėjo robotuko kelionę ir patys (žaidimo metu) bandė saugiai pereiti gatvę. Prisiminė šviesoforo spalvas, jas klijavo, prisiminė šviesoforo spalvų išdėstymą, dainavo dainas, mokėsi eilėraštuką „Šviesoforas-linksmas dėdė“.
Grupės “ Giliukai“ vaikai, dalyvavo „ Saugaus eismo žaidimų dienelės“ veiklose. Žaidė žaidimus, dainavo daineles, žiūrėjo filmukus apie policijos bičiulį Amsį, kuris mokė kaip saugiai pereiti gatvę, priminė kaip saugiai važiuoti dviratukais ir tėvelių automobiliuose, kaip apsisaugoti tamsiu paros metu, ne tik susipažino su pagrindinėmis kelių eismo taisyklėmis, šviesoforu, bet ir išbandė praktiškai, nes grupės „Giliukai“ vaikus aplankė, Tauragės apskrities vyriausiojo policijos komisariato bendruomenės pareigūnės, R. Žvynakienė ir J.Račiūnienė ,su vaikais aiškinosi, kaip saugiai elgtis kelyje, kur segėti atšvaitą. Po pamokėlės vaikų laukė didžiulė staigmena – policijos šuniukas Amsis. Kartu su Amsiu, pasikartojo , pagrindinius kelio ženklus, papozavo fotografams, gavo dovanų, patyrė daug džiugių akimirkų, Amsiaus draugijoje.